יום שבת, 12 בפברואר 2011

סוף סוף כורסת וינטאג'

 על מנת להגיב רצוי להגיב דרך "אנונימי"

כורסת וינטא'ג החליפה את הכורסא הקודמת אגב ,שאלתי את אסתי מהיכן הכורסה הזו כיוון שהיא שונה בסגנונה משאר הכורסאות שבחנותה  (אם תמשיכו לקרוא תדעו מדוע)התברר שהכורסא הזו נמצאה זרוקה בחוץ ורופדה על ידי אסתי המוכשרת. ,אבל אין ספק שהיא לא נראית כמו כורסת וינטאג' הסטנדרטית הכוונה (כורסת סבתא) עם ידיות העץ . קיבלה מקום כבוד בסלון ומנורת רגל ניצבת לצידה כשומרת ראש ומאירה אותה בחם תאורת  הערב  .

קרוב יותר




השתלמה  הסבלנות וחוסר הפשרה שלי!!! זמן רב חיפשתי  כורסא שתמצא חן בעיני וגם שתהייה נוחה אז בשוק הפשפשים ראיתי כורסאות שהיו יקרות מדי ובמצב לא טוב שמחירן היה גבוה וזה עוד לפני שיפוצן , או שראיתי כורסאות סטנדרטיות והמושב נמוך מדי ...פשוט לא התאימו לציפיות שלי !
במסגרת השוטטות שלי והפעם דווקא  "בשוק האנטרניט " הגעתי במקרה לאתר נחמד שנקרא כיסאות ועוד....בטעם של פעם .נכנסתי לאתר וראיתי שהחנות  מסקרנת אותי היא נמצאת בעוספייה, החלטנו  שנוסעים לראות במה מדובר נסענו לחפש אותה,קל ופשוט מאד היה לאתר את החנות , אחרי השוק כבר בכניסה לעוספייה מהכביש אפשר לראות כיסאות כורסאות והמון חפצים בחוץ,בכניסתנו לחנות עלה ריח של מרק ביתי שעורר את תאבוני מוקדם מידי (טוב זו לא בעיה אצלי) :-) אחר כך נודע לי שבעלת החנות מכינה אותו שם .המממ רעיון נחמד :-) קר שם בחורף!

כשנכנסו לחנות הגדולה קשה היה לעכל את  תכולתה  החנות גדושה בכל טוב ,לאט לאט התחלנו לקלוט את הרהיטים,החפצים ,תמונות ,מדפים מראות מנורות ועוד המון , בהמשך קלטתי כורסת וינטא'ג  שונה  משתכננתי אבל יפה ומיוחדת יותר. :-) מרופדת בבד מיוחד שאני לא הייתי חושבת בכיוון ובמקרה גם ממש מתאימה לספה שבסלון .
נגשתי לבעלת החנות התחלנו לדבר לשוחח להכיר הרגשתי באשה נעימה ,שקטה ,ומשדרת אמינות שמה אסתי .
אסתי סיפרה לי שהתכולה מגיעה ממיאמי יש לה בת דודה שמתגוררת שם אשה מאד מוכשרת.

בת דודתה קונה את הרהיטים בכנסיה שמקבלת או קונה תכולה מאנשים מבוגרים ,מדי יום מגיעות משאיות מלאות ברהיטים וחפצים ופורקים את התכולות  בכנסיה . הכנסיה מעסיקה אנשים שהם בתהליך גמילה מסמים במסגרת שיקומית .
בת דודתה מרפדת באופן מקצועי את הכורסאות ,כיסאות והדומים ושולחת לארץ ,כך גם אסתי מרפדת לבדה ומרעננת אם יש צורך ,או לפי טעמם ובקשתם של הלקוחות. והכל במחיר הגיוני ושפוי. אגב הבדים גם מיובאים ממיאמי !
שמחה מאד שנפל בחלקי להכיר מקום זה ,העמסנו בשמחה את הכורסא היפה והבטחתי לאסתי שעוד אקפוץ לבקר לראות מה התחדש בחנות .

אתר החנות: http://www.chair.fav.co.il/


אין תגובות: