יום ראשון, 2 באוקטובר 2011

"בית היוצר" 1960 ---------



על מנת להגיב רצוי להיכנס דרך "אנונימי"





הרבה זמן חיכיתי שימצא האגרטל ארצישראלי יפה שיוכל להחליף את האגרטל הבלגי  על השולחן שבסלון באחד משיטוטי  מצאתי אגרטל גדול ומיוחד "מבית היוצר.

 מה שהיה נכון לפני מספר שנים כבר לא ממש רלוונטי היום , השנים חולפות ,זיכרונות חוזרים
הטעמים משתנים וגם אנחנו ~~~~~~~~~~
מראה קלאסי !

      כלי נוסף מ"בית היוצר"

כלי הגשה מקרמיקה  בשני צבעים בעל גלזורה מבריקה ,וידית אחיזה מעץ


מדבקה  "בית היוצר"


6 תגובות:

בוקי אמר/ה...

ראשית מאד שמחתי לפגוש אותך ולהחליף חוויות
האוסף שלך למרות שהוא בראשית דרכו(ברזלים)מלמד שכניראה התאהבת בנושא
ושהוא קרוב אלי כמה עשורים
הפריטים שראיתי מקבלים תאוצה מכל הבחינות והם מאד נחשקים לא רק ע"י אספנים כמוני וכמוך אלא אספני נוסטלגיה מכל הסוגים
ראיתי גם שיש לך פריטים שעשו "עליה"
וזה מקור עיקרי לרכישות שלי
אשמח לשתף ולהזמין אותך לביקור
אשלח פרטים במסר
שנה טובה ומבורכת
בוקי

נוגה אמר/ה...

תודה רבה בוקי!
כשהתחלתי לאסוף פריטי ארצישראל (וזה ממש לא היה מזמן )לא חשבתי שאתחיל לאסוף גם מתכות תוך כדי שיטוט אחרי קרמיקות ארצישראליות נחשפתי לכדים מצויירים ,או קערות עם סמלים שמתי לב שאני מסתכלת עליהם פתאום בעיניים אחרות ,מהר מאד מצאתי עצמי שואלת מתעניינת,נזכרת ו...קונה היום כפי שאתה רואה גם כאן וגם בפורום זה כבר חלק ממני .

נטע אמר/ה...

נוגה יקרה!
בלי להכיר אני מרשה לעצמי לפנות כך, כי: זה זמן רב שעוקבת אני אחרי הבלוג שלך, ומרגישה איך הלב מתרחב כל פעם מחדש,עת קוראת את הדברים. גם אני מאוד מאוד אוהבת פריטים כאלו המוזכרים כאן, והשנה אף נתתי ביטוי מעשי יותר לכך: לקחתי שנה חופשה על מנת להתמסר לפתיחת "שיינדלע" בגבעתיים. לא ארחיב יותר מדי כאן על כך כדי לא להלאות, אומר רק שהרבה פריטים הנמצאים ב"שיינדלע" - "מתחברים" להפליא לפריטים שמזכירה כאן. בטיול שאולי תעשי לגוש דן - אשמח לפגשך כאן... להתראות ותודה על הכתובים שלך - נטע

נוגה אמר/ה...

נטע הי ! תודה רבה על תגובתך חבל שחיכית הרבה זמן אני ממש שמחה שהחלטת לכתוב לי,זה חלק מהעניין של הבלוג האהבה והערכה לאותם פריטים "שגיעון" הוינטאג שיתוף החוויות וכל העולה על רוחנו שקשור לתחום הזה.
נהדר עם תשתפי אותנו כאן קודם כל את כתובת החנות אני מניחה שיש כאן הרבה אספנים שישמחו להכיר מבחינתי זה בסדר גמור נשמח גם לראות חפצים שברשותך . בגבול הטעם הטוב .מקווה לראותך עכשיו יותר בברכת חג שמייח !
:-) נוגה.

נטע אמר/ה...

תודה, נוגה!
החנות "שיינדלע" - כורזין 5 גבעתיים (קומה ב' יחידה 335), נולדה ממש מתוך האהבה לדבר. פריטי ישראליאנה, פריטי וינטג' לא ישראלים -שהיו בארץ, ןינטג' אמריקאי ופריטי קאנטרי אמריקאי (נאספו בהצטרפותי להרבה מאוד נסיעות הכרוכות בעבודת בעלי) ופריטי אספנות שונים.
אני נמצאת בימים ב', ה', ו'. טל. לפרטים נוספים - 0543977120.
תודה על הבמה שניתנה.
אגב - ממליצה מאוד על תערוכת "אתא" ותערוכת דגלי שמחת תורה במוזאון ישראל שברמת אביב! נטע

נוגה אמר/ה...

נשמע מעניין ועוד יותר מסקרן :-)-טוב שרשמת לנו את הכתובת ,לאספנים תמיד טוב להכיר מקומות ומקורות חדשים .מקווה להספיק להגיע לתערוכת שבמוזיאון.
תודה :-)