יום שני, 19 בספטמבר 2011

פותח מכתבים עשוי מתכת-NORDIA

הרבה פריטים היו מיוצרים עבור תיירים כמזכרת מהארץ כמו למשל פריט יפייפה זה ,סכין לפתיחת מכבתים ממתכת עם ציפוי פטינה ירוקה ששמורה במצב טוב מאד ,מושקע מאד בחלקו העליון עבודת תבליט על מתכת קבר רחל ומתחת תבליט "ISRAEL " באנגלית ובעברית , תבליט המתכת של קבר רחל נפתח לצדדים אז מתגלים לנו צילומים מיניאטוריים של ערי ארץ ישראל בשחור לבן ,התבליט מחובר עם בורג קטנטן    .בנוסף יש תבליט  של מנורה.פריט יפה יצרן :NORDIA שהיו ידועים בפריטים איכותיים ומושקעים.

מוטיב קבר רחל מופיע על הרבה פרטי ארצישראל כלי נוי  כמו כדים ,אגרגטלים ,צלחות לקישוט ובולים .קבר רחל הוא אחד הסמלים המפורסמים ונחשב למקום קדוש כיוון שרחל אמנו נקברה שם.


4 תגובות:

MAGNIFICENT אמר/ה...

נוגה, הסכין למכתבים מקסימה. אני חושבת שזה נדיר. אהבתי את רעיון האלבום הקטן בידית. מקסים.
דליה

נוגה אמר/ה...

קודם כל אני ממש שמחה שהצלחת להרשם ולהכנס לבלוג הבעייתי שלי!!
שנית גם אני לא נתקלתי ברבה פריטים מסוג הזה מאמינה שאם נחפש אז נמצא ויכול להיות מחוץ לגבולות ישראל

אמא של יותם1 אמר/ה...

פריט מדהים! האלבום הקטנטן הזה, ועוד יותר מכך, העובדה שהוא נשמר כל כך טוב כל השנים האלה, פשוט מדהים!

ובקשר לבלוג - הכנסי להגדרות, והורידי את כל ההגבלות על התגובות.
זה צריך לעבוד.

נוגה אמר/ה...

תודה אמא של יותם :-) לפעמים הפריטים במצב כל כך טוב שאני חוששת מחיקויים,אבל מאמינה שהם אותנטים היצרן כתבתי - NORDIA.
אבדוק שוב את ההגדרות את חמודה !!!