יום שלישי, 26 ביולי 2011

בתי אבן עתיקים - כפר עתיק בשוויץ

























מאיפה זה בא??? :-)





כל כך אהבתי ! נסיעה ארוכה במעלה ההר בכביש צר ומפותל הובילה אותנו לכפר עתיק בשוויץ הכפר הוא שימור הסטורי,בתים עשויים מאבן כולל הגגות שהשתנו מעט במשך מאות השנים,הרים גבוהים מכוסים יערות  וערפל כבד שנע במהירות הסתיר מדי פעם את פסגות ההרים מראה לא שיגרתי בשבילי ועל כן כל כך ריגש אותי מה עוד שאני טיפוס של חורף וכמה יותר קודר יותר מפעים אותי. מאוחר יותר השמים קדרו גשם עז החל לרדת בלווי סופות רעמים ,מצאנו מסעדה כפרית במורד ההר  לשבת ולהביט במראה הקסום של כפר עתיק מוקף הרים גבוהים ערפל וגשם זלעפות  ,היינו המטיילים היחידים במקום גם לפני שהתחיל הגשם לרדת .
רוב הבתים לא נראו מאוישים  פה ושם ראינו סימן לחיים בכפר עם זה האדניות היפות והפורחות ,או וילון קטן שקישט את החלונות וספסל עץ קטן מתחת לחלון.
רק בכניסתנו לכפר ראינו שני גברים בגיל של אמצע החיים מטיילים עם שני כלביהם ,זהו ! יותר מזה לא ראינו איש נכנס או יוצא או עובר בין השבילים העשויים גם הם  מאבני בזלת אפילו נביחות הכלבים שראינו בכניסה לא נשמעו, כנסיה קטנה מאד בכניסה ומולה משאבת מים ישנה.
הלכתי בין השבילים הקטנים מוקסמת מהבתים הקטנים והציוריים ,סופגת את האווירה ומפליגה בדימיון למחוזות רחוקים .
השקט האוויר הצח והקריר מה עוד הייתי צריכה ?? זו פסגת היופי בשבילי!!! מצדי יכולתי פה לסיים את הטיול שלנו שרק התחיל (זה היה המסלול של היום השני לטיול).
אהבתי וספגתי!! :-)

אין תגובות: