יום שבת, 30 ביולי 2011

קערות קרמיקה לסלט בעצוב עלי חסה - מקסים!!


על מנת להגיב רצוי להיכנס דרך "אנונימי"


 בשיטוטי בשוק באיטליה ראיתי התקהלות גדולה סביב דוכן ניגשתי לראות מה מחלקים שם :-)) זה היה דוכן ענק שני גברים מיוזעים ארזו וארזו בלי הפסקה לא יאמן מה שהלך שם !!! חשבתי שרק ישראלים אוהבי שופינג ...קהל רב גדש את הדוכן הענק ומה נמכר שם ? פשוט כלי קרמיקה שימושיים מכל העיצובים האפשריים וכל הצבעים האפשריים במחירים נמוכים כמו ששוק צריך להיות,ומה שאהבתי במיוחד הן   קערות קרמיקה ירוקה (איך לא) מעוצבות כעלי חסה וחיפושית  קטנה מוסיפה מעט צבע לירוק, מתוק ,מתוק  ומקורי!


איך אפשר בלי בוק?
וגם כלי חמוד להגשת גבינות .

וקצת זכוכית מוראנו 




תגובה 1:

אמא של יותם1 אמר/ה...

הציפור מזכירה לי את הציפורים מזכוכית מורנו שההורים שלי הביאו לנו בסוף שנות השבעים מאיטליה. לי ולאחותי היו שתי ציפורים קטנות, ולסבא וסבתא שלי הם הביאו ציפור גדולה ושמנה כמו זו. היום היא אצל ההורים שלי...