יום שבת, 1 בינואר 2011

כמה חיכיתי לימים הקרים כדי שאוכל להבעיר את הקמין :-)



אין מראה יפה מזה ונעים!!!
 ואז בא לי רעיון עם :-9  התיאבון לתפוחי עץ אפויים האחורנים שנשארו בסלסלה ,כמו שסבתא היתה מכינה לנו תפוחי עץ גראנד ברוטב מייפל ואגוזים עם צימוקים ומעט קינמון ,ניסיתי גם את הבננה היחידה שנשארה  בסלסלה וריח הקינמון הוסיף יותר לאווירת החורף שבבית.(בעצם סתבא היתה מכינה ברוטב דבש) - אז גם הקינוח רטרו..:-)))  לפחות בשבילי  אממ...התמוגגנו .ושבוע הבא קדרה של עוף עם בטטות  על הקמין בהזמנה מבעלי!!
טוב די לדבר אוכל זה לא בלוג לבליסה  וממש לא הטריטרייה שלי ,פה סיימתי את הערב הגסטרונומי. :-))


 עוד שני פריטים מחנותה של גבריאלה


המדף והמראה היו אצל סבתא של בעלי ויש עוד מדף דומה  באמבטיה.


3 תגובות:

גבריאלה יד שנייה אמר/ה...

קראתי את מה שכתבת וראיתי את התמונות החדשות ואת העיצוב החדש. מהמם. כמו שאת, אישה יפה, חמה ורגישה ככה גם ביתך נראה, בית חם, יפה ומפנק. הבית ממש משקף את האישיות שלך. אני כותבת את זה למרות שאני מכירה אותך פחות מחודש ואני בטוחה שאני לא טועה. מקסימה!
גבי - החברה החדשה שלך

נוגה אמר/ה...

גבי תודה ,איזה מילים חמות וכל כך הרבה חיזוק. WOW ריגשת אותי. אני לא רגילה כל כך לכתוב אבל אוהבת לצלם פינות קטנות ,ופריטים מיוחדים (בעייני לפחות )אמשיך להגיע אליך ולפקוד את החנות שלך,כי משם התחילה הידידות שלנו.
תודה\נוגה :-)

MAGNIFICENT אמר/ה...

היה ביקור נפלא אצלך. היה גם טעים. התפוחים בקינמון והבננה....:)מקווה לבקר שוב בקרוב ולהינות מחידוש המלאי.