יום שבת, 8 בינואר 2011

עוד ביקור בחנות של גבריאלה!

כמעט מדי שבוע  אני פוקדת את החנות החדשה של גבריאלה  לראות איזה פריט חדש/ישן התווסף הפעם. החנות ממוקמת בהדר ובאזור גרות משפחות רבות מחבר העמים , חלק מאנשים התחילו בגלל מיקום החנות הנגישות הסקרנות והמחירים הסבירים לקנות  פריטים וחפצים להיות אספנים לשאול ,להתעניין ולקנות הבנתי מגבי שיש לה כבר לקוחות חוזרים  אספנים כמו למשל גבר שמחפש רק מסכות ,אחר רק מטבעות ,לקוחה שמחפשת פמוטים  וסיכות והם כבר באים באופן קבוע  (נחמד לשמוע).
פתאום נכנס גבר ישראלי בשנות ה-50 + נראה אומן , התעניין אם יש בחנות קרמיקה ארצישראלית צחקתי ואמרתי לו שאין כי התחלתי להיות אספנית  של קרמיקה או בכלל חפצי ארצישראל ולא השארתי כלום  :-) הוא הציג עצמו כאספן 25 שנה מבין וחוקר  את הקרמיקה ארצישראלית בקיצור ישבנו מרותקות מאזינות בסקרנות והתלהבות לכל המידע ששפך לנו . הבנתי ממנו שהקרמיקה ארצישראלית היא איכותית מאד ומציגים אותה במוזיאון לונדון (גאווה ישראלית) מה שאני יודעת שעוד נשמע על הידען הזה ומקווה שבקרוב!!!! היינו כל כך שמחות שנפל בחלקינו להכיר ולשמוע אדם עם כל כך הרבה ידע ורצון ששפך אור אומנם על קצה המזלג על פרטי ארצישראל  . בהמשך הסתובבנו בחנות חוקרות ,שואלות ומתפלאות ותוך כדי כך סיפרתי לידען שלנו
 ה

פמוט ישראלי על הבסיס כתוב שבת קדש




ועוד כד לא גדול של לפיד ולאחרונה נוספה לו אחות קטנה.


כך זה נראה על המדף עם כל כלי המתכת !

 על השינוי שאני עוברת מהפורצלנים והקלסיקה שבסגנון האנגלי עם הוורדים  העיטורים המעודנים הסגנון הרומנטי , והאהבה החדשה שלי לכלים שלנו הקרמיקה המתכת והריהוט הארצישראלים הישנים ואיך החברות שלא מבינות מה אני מוצאת בקומקומים חסרי החן של שנות ה-50-60 ואני צוחקת ואומרת להן שפה טמון דווקא היופי שלהם ,ששבעתי מהוורדים היפים והעיטורים המעודנים ,שמחתי לשמוע מאותו "הידען" שזה   שלב אחד מעבר לזה (אגב גם אני אוספת כ-20 שנה כלים רהיטים ) .אז הנה חברות יקרות שלי התשובה לשינוי. :-)))
אני  ב ר ו ו י ה !!!!!!

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

כל הכבוד. פשוט מעניין ומרענן לקרוא כל פעם מחדש את הבלוג שלך. אז...חנות קטנה ומטריפה, אכן מספקת לך הרפתקאה חדשה בכל פעם,ולנו סיפור נוסף ומעניין.
המשיכי לכתוב ולשלוח עדכונים.
אהבתי
אורית