יום רביעי, 19 בינואר 2011

מתנות שקיבלתי לכבוד יום הולדתי

פיגורת כלב מפורצלן

לא היה קשה לבחור: הולכים לצילה כמובן ,כלב פורצלן אנגלי נראה ככלב קולי ....טוב לא נחשבים לחכמים אבל יפים כן!!  :-)



הוא נוסף לאוסף  הכלבים הקטן שלי!


 הכד היפייפה הזה נקנה בשוק הפשפשים יפו ארצישראל לא חתום,ראיתי תואם לו פל-בל בכתבה מתוך ספר "ארץ חפץ" אז כן פל בל או לא ...אבל אני אוהבת אותו אני חושבת שהוא מיוחד בעיצובו. (היו המון חיקויים אחד חיקה  את השני )
לא חשבתי כלל לפתוח אוסף של כלי מתכת  תיכננתי לאוסף של כלי קרמיקה ו...רצוי הירוקים בנתיים נחשפתי ליופי של כדי המתכת הארצישרשאלים לא הייתי מודעת שיש בניהם כדים כל כך מיוחדים ,יפים  ואיכותיים ,תודות לפורום "אוספים ואספנות" אז לאחרונה קצת "שכחתי" מהקרמיקה אבל עוד אחזור אליהם זה בטוח .

את הכלי הקטן הזה קניתי בחנות של גבי ,  ריקוע נחושת עם פטינה חתום אופנהיים  במצב מעולה



כך הוא נראה מלמעלה עיטור עדין על המכסה.


ופותחן יפה במצב מעולה



חותמת של תמר

 כאן הם מצולמים יחדיו




והחתימה בבסיס אופנהיים


 וצלוחית עדינה ויפייפה שקיבלתי מתנה מבעלת החנות גבי  :-)



עם כלי מתוק אחר שקניתי אצלה מזמן...טובים השניים מהאחד.:-))
 ו....כל הקולקציה המקסימה שלי כל פעם היא משתנה!



בקרוב יועלו עוד דברים נחכה בסקרנות !!!!!!!!!!!!